Kopsasin tämän Desthealta.



Päätät repiä koko vaatekaapin sisällön ulos, et olekaan tehnyt sitä pitkiin aikoihin. Löydät sinulle sopivia t-paitoja läjäpäin, joista et kuitenkaan tykkää ja hyvää paitaa olisi sääli heittää pois. Mitä teet?

- Oletetaan, että nämä t-paidat löytyivät "kouluvaatteiden" hyllyltä. Tässä tapauksessa siirtäisin ne alemmalle hyllylle, jossa on navettavaatteet ja muut huonommat vaatteet. Jos nämä paidat ovatkin sitten löytyneet tuolta "huonompien" vaatteiden hyllyltä, niin heitän ne pikkusiskoille, jotka päättää niiden kohtalosta. Usein ne menevät äidin kautta roskiin tai vintille pahvilaatikkoon odottamaan minun mahdollisia lapsia tai tuttuja. Joskus äiti niitä vie myös punaisen ristin Konttiin.

Haluaisit vaihtaa tyyliäsi toiseen suuntaan ja vaatekaapistasi löytyy uuteen tyyliisi hyödyttömiä vaatekappaleita. Heivaatko kaikki vanhantyyliset vaatteesi mäkeen, jotta voit ostaa uusia tyyliisi sopivia, vai annatko ajan kulua ja vaihdat sisältöä vähitellen?
- Minulla on aika vahva tunne siitä, että olen jo löytänyt tyylini, eikä minulla nyt olisi varaa uudistaakaan tyyliäni noin radikaalisti. Vaatekaapista löytyy pääsääntöisesti mustaa, mutta myös pinkkiä, neon vihreää ja punaista. Jopa valkoista.

Ostatko uusia vaatteita kerralla paljon (esim. koko syksyn vaatteet) vai silloin tällöin?
- Oma rahatilanne ei sallisi edes uusia sukkia minulle. Mutta yleensä ostan pari vaatekertaa kerralla ja käytän niitä vuodenajasta riippumatta :D

Montako lyhythihaista t-paitaa omistat (kaikki tunikat mukaan, ei toppeja tai hihattomia)?
- 9 kappaletta. kaksi "huonompaa" t-paitaa, jotka on olleet mulla jo 5 vuotta :D

Montako muunlaista paitaa omistat (pitkähihaiset, neuleet, neuletakit, mutta EI toppeja tai hihattomia)?
- 19 niitä yhteensä on. Tosin käytän niistä vain muutamia.

Monetko kengät omistat?
- Juhlakenkiä: 4, Saappaat: 1, Lenkkarit: 2, Tennarit: 1, Kävelykengät: 1, Kumpparit: 1, Sandaalit: 2...eli minulla olisi 12 kenkäparia. :)

Montako laukkua omistat?
- ostoskassi, käsilaukku ja olkalaukku sekä tietokonelaukku..pienempänä minulla oli vaikka kuin paljon laukkuja, mutta olen tuhonnut ne :D

Montako korua omistat?
- Kaulakoruja löytyi 16 kipaletta, Rannekoruja 12, Sormuksia 4, Korviksia 10 paria

Montako toppia ja hihatonta omistat?
- Spakettiolkaiminen toppi: 5, Halterneck-toppi: 4, Hihattomat: 3. Lisäksi minulta löytyy 3 korsettia..halusin ne jossain mainita :D

Monetko farkut omistat?
- Käytössä vielä olevia pidempiä ja lyhyempi farkkuja minulla on 7 kappaletta

Montako hupparia omistat?
- Niitä löytyi huimat 5!

Käytätkö asusteita (koruja, vöitä, hiuspantoja etc.) lähes päivittäin vaiko harvoin?
- Korviksia minulla on jokapäivä. Vöitä on pakko pitää, sillä muuten kettingit repisi housut alas, eikä se olisi kovin kiva asia :D korujakin minulla on päällä aina kun olen ihmistenilmoilla. Minulla on silloin päälläni rannekkeet molemmissa ranteissa, 4 sormusta ja 2 kaulakorua ja -panta.

Lempivaatekappaleesi?
- Normaalit spakettiolakaimiset topit..musta hame..tai mustat farkut tai housut.

Omistatko vaatteita liikaa, liian vähän, sopivasti vai turhan paljon?
- Parempia vaatteita on liian vähän.

Kuinka useasti siivoat vaatekaappisi totaalisesti?
- Se on jo kahdesti pitänyt ärjestellä kesäkuun alusta :D Ei se kovin siisti ole..

Viimeksi kun siivosit vaatekaappisi, mikä oli yllättävin löytö sen perukoilta ja missä tuo vaatekappale on nyt?
- Sieltä ihan alimmalta hyllyltä saattaa löytyäkin jotain kivaa..sinne nakkaan yleensä jonkunlaista tuninkia vaativat vaatteet.

Missä kunnossa vaatekaappisi on? (Vaatteet sikin sokin, siisteissä pinoissa, tursuaa yli, hyllyillä olisi tilaa vaikka muille jakaa...?)
- Nyt ne yrittää olla pinoissa (housut ja hameet, t-paidat ja topit sekä pitkänhihaiset paidat) mutta aika usein ne tulee vaan nakattua siihen missä tilaa on 

Käteesi sattuu vaate josta et oikein tiedä. Mitkä ovat vaatteen kriteerit, jotta säästät sen?
- Mahtuuko, miltä näytästää päällä, tarvitsenko. noin ne melkein menee...