No niin. Nyt on Singerin saumuri talossa ja minä oikein innoissani sen ääressä.
Hameita olen jo kaksi valmistanut. Rullapäärmeet kokeiltu ja differentiaalisyöttöä ihmetelty.
Eilen illalla valmiiksi tuli lyhyt puolikellohame, jossa on edessä kaksi laskosta. Hame on ehkä turhan leveä laskoksineen, sillä omaa silmää se ei nyt miellytäkään. Voi siis olla, että siihen tulee muutoksia. Saa nähdä. Tässä kuvia:
1868090.jpg
Taustalla muuten äitin minulle mittatilauksena tekemä matto.

1868092.jpg
Tässä tämä vasen laskos lähempää.

1868110.jpg
..Ja vielä lähempää :D Mulla meinas olla ongelmia kiinnittää nuo sirkat, kun koulussa olin jo tottunut semmoseen koneeseen, joka ne kiinnitti. Nyt piti mätkiä vasaralla, mutta hyvin ne tais tuohon tarttua.

Sitten toinen hame, johon kokeilin koneen rullapäärmäysasetuksia. Ihastuin rullapäärmeen ulkonäköön ja tahtoo käyttää sitä lisää :D
1868086.jpg
Hame selvästikin vaatii alushameen, jos sitä haluaa käyttää ilman normihousuja. On vähän turhan paljastava. Kaksi kerrosta huntutylliä.
Alushameen varmaan väännän ensiviikon aikana.