Minäkin haluan esitellä työtilani. Tässä ei ole mitään ylpeyden aihetta, mutta kai tämän tulevan sotkun ymmärtää, kun ajattelee, missä me asutaan (pienessä kerrostalokaksiossa, joka jaetaan gerbiileiden kanssa).

2039892.jpg
ompelupaikka. Vaihdan tässä ompelukoneen ja saumurin välillä. Tympii, kun pitää vaihdella kokoajan konetta, mutta...

2039899.jpg
Nurkka on täynnä isoja vaatekasseja. Kyllä. Näissä kasseissa on tuunattavat vaatteet.

2039904.jpg
Silityspiste sijaitsee keittokomerossa. Keittokomerossa on niin niukasti pöytätilaa, että silityslauta toimii tasona silloin tällöin. Huomatkaa vedenkeitin lattialla... -_-

2039907.jpg
Naulakon yläpuolella olevat kaapit ovat täynnä kankaita..

2039910.jpg
Tämmöinen komero..Miehen työvaatteita, gerbiileiden purut.. Tuossa pussissa on minun villalangat. Tätä olen pitänyt askartelutavara-kaappina. Nyt on kovin tyhjillään, kun teen joulukortteja.

2039913.jpg
Vaatekaapin yläosassa on sitten vielä pieni tila, jossa pidän kaikkea muuta. Kuvassa alin hylly on jo ihan minun vaatteitani :P

2039912.jpg
Ja näin minä säilytän keskeneräiset työt. Väliovessa. Tällähetkellä oven molemminpuolin on yksi työ.

Jos joku vielä ihmettelee, miksi minä haluan muuttaa isompaan asuntoon :D Haluan oman huoneen käsitöilleni. Ei sen tarvitse iso olla, mutta oma huone on aina oma huone.
No. Se tulee ehkä sitten, kun rikastutaan...