Kun pääsin yhdeksänneltä silloin vuonna 2005 sain ukilta käsintehdyn ompelupakin tai käsityötyökalupakin. Oikea sanamonsteri ^^
Silloin muuten koulu palkitsi minut m.a.s.i.-tehtaanmyymälän 30€:n lahjakortilla, koska olin sen hetkinen lupaavin käsityöläinen valinnaisilla käsityön tunneilla. Minulla oli aina kaikki mahdollinen käsitöihin liittyen valinnaisena. Lisäksi jäin koulun jälkeen käsityökerhoon tekemään käsitöitä ja siellä sain aikaan ainakin tilkkupeiton.

360838.jpg
minä en näköjään jaksanut sitten rajata kuvaa ollenkaan....tyhmä minä, mutta tuo saa nyt kelvata.
.360842.jpg
Tuossa päälimmäisenä on liukuluukut, joissa olen nappeja säilytellyt..Seuraavassa kerroksessa on sitten painonappeja ja neuloja ja pohjalla sitten lankoja ja muita nauhoja. Tarviis nykyään vain isomman ku alkaa kertymään tuota tavaraa ku sain sen ompelukoneenkin joululahjaksi.



Nyt tänäjouluna sain kummiltani 30€:n lahjakortin eurokankaaseen. Pääsee tässä sitten ompelemaan kunhan keksii mitä tarvitsee ja on aikaa tehdä jotain. ^^