Kesäloma alkoi minulla jo Torstaina. Arvosanat olivat hyviä. Pari uutta kiitettävääkin tuli. En ole koko elämäni aikana saanut yhtä monta kiitettävää ku tänä lukuvuonna tuolta sain! Voisin tähän muutamia numeroita luetella..
Kuvis   4
Euroopan yleinen ja Suomen taidehistoriat   3
Kulttuurihistoria   4
Kulttuurin soveltaminen   3
Tuotesuunnittelutieto   4
Tuotesuunnittelu 1.v: 4, 2.v: 5
Tuotteen tekninen valmistus ja kädentaidot   4
Tuotteen suunnittelu ja valmistus   5
Taide ja kulttuuri   5
Korsettikurssi   5
Muotikuvaus   4
Kuvankäsittely   4
Tekstinkäsittely ja viestintätekniikka   5

Sit ehkä voisin tunnustaa että ainoat kakkoset on tulleet fysiikasta ja kemiasta. En ole koskaan tykännyt noista aineista.

Aurinkoa on taidettu palvoa jo kahen päivän aikana liikaakin. Ulkona oon ollu kovasti. selän poltin jo. (viimekesänä selkä palo kahesti)
sandaalien rajat näkyy jaloissa ku eilen vaihoin pyörään renkaat. Melkein oli valmista, mutta sitten onnistuin puhkomaan takakumin. Iskä sano että siin on se ammattilaisen ja amatöörin ero.. Mutta minä sentään yritin.
Kuinka moni tyttö on oikeasti vaihtamassa ite renkaita pyöriin ku niist lähtee öljyä ja käet menee likasiks? kaupunkilaisnaiset on oikeesti outoja. Maalla me ollaan totuttu työhön ja likaisiin käsiin.
Kävin navetalla tänään. Ja heti oli Yllätys-niminen vasikka syömässä mut. Näin syötävä minä olen..Ulkona hyppelin pelkissä rintsikoissa ja minihameessa ku oli niin kuuma ni eikö heti tullut joku maitoauto siihen :D Vanha mies joutui näkemään jotain niinkin kauheaa työssään :DD
Pikkusisko pääsi pois ysiltä. Piti ihan käydä hakemassa että päästivät menemään :D

Niin ja sitte ku Perjantaina tulin keiteleelle linkissä ni vedin nurin siinä linkin eessä ku oli niin paljon kamaa ja jalka lipes portaissa..(tähän vois viel selittää että mulla oli normaalia korkeemmat korot kengissä)

Käsitöitä en ole nyt viel ennättäny tekeen sen kummemmin. Lyhensin tänään kahdet housut..Sitten minulla olisi työn alla hameen ja farkkutakin tuunaaminen. Suunnitteilla olisi sitten tehdä paitakin. Kaavat ja kankaat siihen on jo valmiina ja taitaa lankakin löytyä. Lisäksi vielä talvitakkiin on vetoketjun uusiminen.
Niin no. Teinhän minä poikaystäväni ja sen siskon päättäjäisjuhliin pöytäkoristeen tyllistä ja ompelin sohvanpäällisen vanhasta päiväpeitosta.


MUOKS. Teinhän minä tänäaamuna korttejakin! Näette ne sitten ku saan otettua niistä kuvat ja eksyn omalle koneelleni.