Kuten tässä  jokin aika sitten kerroin että iski innostus. Niille, jotka eivät ole siitä lukeneet  klikkaa tätä)

No suunnitelmissa sitten päädyin lopulta perusmallisiin farkkuihin, mutta ajattelen lahkeeseen jonkun kuvion väsätä. Ensin ajattelin ristiä, mutta se tuntui jotenkin "teiniltä" ja niin vanhalta jutulta. Ajattelin että ennätän keksiä sen myöhemminkin ja aloin ompelemaan farkkuja.

Vieläkään en ole sitä mun juttua niihin keksinyt. Olin viimeviikon käymässä kultani luona, enkä silloin uhrannut ajatustakaan farkkuihin. Sen näkee sitten, kunhan saan kaivettua ompelukoneen esiin ja tyhjennettyä pikkusiskon pöydän :)

Paljon muuta olen tehnyt, kuten kortteja. Äidille piirsin paidan kaavat tänään. Takista ratkoin vetoketjun irti ja tajusin ettei minulla ole oikean väristä lankaa (siispä minä livahdan äidin lankoja kattomaan)
Noiden lisäksi aion vuosi sitten tekemääni takkia hieman muuttaa. Vaihdan kauluksen huppuun ja lyhennän sitä hieman helmasta.