Minulle tulee ihan tuntematon 13-vuotias lapsi ihan noin vaan haukkumaan. Minä olen yrittänyt olla asiallinen ja kohtelias, mutta silti 13-vuotias lapsi tulee ja sanoo minua lutkaksi, huoraksi, pennuksi, lesboksi, läskiksikin haukkui. Hei. minulla on ne naiselliset muodot! Ja ok. olen pulleampi, kuin minun pitäisi olla ja olen tietoinen siitä, mutta en minä läski ole. Niin ja sitten olen kuulemma prostituoitu...
Mua vähän epäillyttää tietääkö tuo tyttö edes mitä nuo tarkoittaa. Kysyin häneltä, mutta sanoi vaan että minä en tiedä, koska kysyn ja käsken kertomaan mitä tarkoittaa. Ihan miten vain. Kyllä minä tiedän. Kerroin hänelle että voin tehdä tästä poliisijutun. Kunnianloukkausta. Taisi sanoa tuohon vain "tuollasen huoran pitäisi kuolla"
En minä tietenkään sitä olisi tehnyt. Se on vasta lapsi ja tuli tuolla tavalla purkamaan pahaa oloaan. Olisi hän voinut sanoa suoraan, että hänen on paha olla. Olisin voinut yrittää auttaa.

Kyllä tuo silti vähän risoo kun toinen tulee ventovierasta haukkumaan noin pahoilla nimityksillä. En minä vielä tuon ikäisenä edes kiroillut! Ajat muuttuu ja yhä nuorempina ihmiset menee pilalle. Toivottavasti hän pääsee yli pahasta olostaan tai tajuaa pyytää apua. Kääntyisi hänenkin elämänsä parempaan suuntaan.