Itse vannoin, kun tajusin pääkalloja olevan jokaisessa vaatekappaleessa, että minähän en nyt sellaisia vaatteita hanki/pidä! Olen aina halunnut kulkea vastakkaiseen suuntaan muodin kanssa. En pidä siitä että jokaisella vastaankävelevällä on samanlaiset kamppeet.
Eilen ku kattelin tuota vaatekaappia niin oikeastaan ihan yllätyin kuinka sinne oli kertynyt niin paljon pääkallo-tuotteita. Tässä siis "saaliini"
757654.jpg
Kuva on hieman ylivalottunut, mutta kyllä siitä näkee. Taimmaisena kuvassa on valkoinen huivi, jossa on pääkallo-kuvioita. Sitten siinä on taskulliset pikkuhousut, niissäkin pääkalloja. Käsine, joita näkee nykyään aika monella vastaantulijalla. Bikinit; vasemmassa kupissa sekä housujen vyössä on pääkallot.
Vanhemmat olivat käymässä lapissa ja toivat minulle tuliaisiksi sukat, joissa on pääkallot.

Näin siis tähän tilanteeseen päätyy melkein huomaamattaan. Mutta minä tulen pitämään noita varmasti enempi sitten kun pääkallo-buumi on mennyt ohitse.
Huomasin muuten silloin, kun olin työssäoppimassa Seppälässä, että noita pääkalloja on myös sateenvarjoissa, lasten vaatteissa, nuorten vaatteissa, meikkipusseissa..Oli pääkallo-koruja...


Tosin. Voisin vaan onnellisena toeta että minäpä olen kerrankin muodikas!!