Saapa nähdä miten tässä nyt käy. Minulla oli kurkku aivan kamalan kipeänä 2-4.7 ja sit se alko parantumaan. Pari päivää kurkku oli aivan normaali ja sitten alkaa taas 10.7 oireilemaan. Ei siis oikein...2-4 päivä mulla oli ääni painoksissa, mutta ei mitään nuhaa tai muuta. Ei edes ollut mitään epäillyttävää kurkussa. Vuosi sitten näihin aikoihin mulla oli niin paha virustulehdus kurkussa, että antibiootit määrättiin. Ei siis ollut mitään angiinaa tai muutakaan, mutta kurkku oli aivan valkoinen, minulla oli kuumetta enkä pystynyt juomaan tai syömään, en edes puhumaan, koska kurkkuun koski niin paljon. Nukuin vain päivät ja saatoin yhden purkin jukurttia syödä..kaksi tuntia siinä meni, pienessä purkissa.
Nytkin oli tämä vähän sellainen, että puhuminen sattui ja vaati paljon voimia, mutta ei minulla kuumetta ollu. Toivottavasti tästä nyt paranen. Pakko se on lääkärille mennä jos jatkuu näin.