Käytiin tänään äidin ja siskon kanssa kylällä ja eksyttiin sitten hieman Viitasaarelle. Viitasaarella ei tosin käyty, kuin ale-makasiinissa ja s-marketissa. Ale-makasiinista minulle tarttui mukaan talläinen paita/takki:
813341.jpg
Hintaa 14.90€
Kiitokset pikkusiskolle kuvasta. Kuvassa näkyy myös nuo farkut, joita käytän kotona..Kyllä nuo muuten menisi ihmistenkin ilmoilla, mutta minä sotkin niihin maalia, kun maalasimme lämpökeskusta.

813345.jpg
Tämmöisen tummanharmaan/mustan lumenen luomivärin löysin Keiteleen Foto-Helenasta. Hintaa tuolla oli hurjat 3.50€ (oli alennuksessa) Sisko osti samanmoista, mutta tumman vihreänä.

813346.jpg
Kuvakulma on hassu, mutta tässä on WWW professional champion värinsuojashampoo ja -hoitoaine, jotka äiti minulle jostain toi.

Ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä ajattelin näyttää teille kuvan meidän kuopuksesta, joka opettelee olemaan ulkona. Toivoisimme että se oppisi syömään nappuloita, ettei tarvitsisi maitoa juottaa. Toki sekin onnistuu pellolla tuttisankosta, silloin vain meinaa olla muut vasikat tiellä. Tässä siis kuva kuopuksesta ennen ruokailua.
813343.jpg
Ja yllättäen minäkin olen kuvassa. Jälleen kiitän pikkusiskoa kuvan ottamisesta. Öljy on kuopuksen nimi ja se kasteli minun paidan täysin :) mut ei se mitään, maalla sattuu ja tapahtuu. Pyykkikoneet on keksitty.