Jos jotain voi tapahtua se tapahtuu minulle. Minulle iski eilen illalla koulustressi, mutta koulu alkaa vasta viikon päästä. Rupesin miettimään mitä tekisin opinnäytetyötä ja siitä se lähti. Alkoi hieman jopa pelottamaan tuleva lukuvuosi, kun edellinenkin oli jo raskas.
Innoissanikin olen, sillä sain venäjän valinnaisena, tosin en oikein tiedä mihin olen pääni pistänyt, mutta jospa se onistuisi :D Toinen valinnainen taisikin olla sitten virkistysliikunta. Muita ei saatu itse päättää.
Meillä on ensimmäisen jakson aikana tuotesuunnittelu-, juhlapukeutumisen-, venäjän-, ohjaus- ja palvelutoiminnan-kurssit sekä opinnäytetyöstä jotain, vissiin kirjallisesta puolesta keskustelua, mikäli oikein muistan.
Lukujärjestys vielä niille, joita kiinnoistaa :D Selatkaa nuita luokkia alaspäin, minun luokkani on ASV05 tuo lukujärjestys-sivusto on uusiutunut ja se antaa aina linkittäessä tuon ensimmäisen luokan (AA05), luokat ovat aakkosjärjestyksessä :) Pirullista vaan, ettei tuolta pysty suoraan tulostamaan lukujärjestystä, minusta oli parempi ennen, kun sen pystyi tarvittaessa tulostamaan tuolta.