"jos ei osaa olla laittamatta 1 niin ei ole pakko laittaa mitään. haluisin saada HIEMAN parempia arvosanoja KANIENI POIKASISTA. Mutta eipä sitten. Alan sullekkin laittaan 1. ja 10 EN TOD. HALUA!! 8-9 riittää, ja vaikka 6-7! et itsekkään haluisi varmaa gerbun poikasilles SURKEITA arvosanoja, vai ?
no teeppä lemmikeilläs poikaset, ja laita tänne. rakastaisit niitä TOSI paljon, ja muut sen kun lykkää 1 kuviin. No poistelempa sitten kaikkieni kanieni kuvat, kun ei ----- mistään saa sanoa. luulin tätä kyllä aika paljon rennommaks paikaks, mut minkäs teet, kun tosikkojen pitää tulla mariseen jostain kommenteista."


Yksi lapsi avautui minulle eräillä lemmikkisivuilla, kun huomautun hänelle, että ei se tärkeintä ole saada niitä kymppejä lemmikkiensä kuville. Oli kirjoittanut blogimerkinnän (jonka sitten poisti huomautukseni ja avautumisensa jälkeen) lemmikkinsä kuvien arvioinnista. Siin oli jotain tyyliin "Jos et anna lemmikeilleni hyviä arvosanoja älä anna arvosanoja ollenkaan" <- Tuo tiivistetysti kymmenen rivin tekstistä.

Mitä mieltä te olette, jos teillä olisi kuvia lemmikistänne lemmikkigalleriassa ja jotkut antavat kuville ykkösiä? Eikö teistä kuitenkin se oma rakkaus sinussa itsessäsi ole se, minkä oikeasti pitäisi merkitä? Ei mitkään numerot, joita joku nettisivuilla antaa kuvalle. Ei sen pitäisi olla noin vakavaa. Tyttö tuosta otti ja suuttui minulle ja antoi ykkösiä minun gerbiileilleni. Entä sitten? ei toisten mielipide muuta minun suhtautumistani ja minun rakkauttani omiin lemmikkeihini.

Ja minäkö tosikko? Ei ole tavannut minua oikeasti =)