Mitäs tämä tammikuu tuokaan tullessaan? No. Mieshän se lähtee ensi maanantaina armeijaan, eli jään yksin puoleksi vuodeksi. Onneksi on nuo gerbiilit =)

Sitten on tuo opinnäytetyö, joka pitää luovuttaa opettajalle helmikuun ensimmäinen päivä. Mulla on ihan älyttömästi tekemistä, enkä minä edes ymmärrä kaikkea, mitä minun pitäisi ottaa huomioon kun kerron.
Minunhan opinnäytetyöni aihe on LARP-asu mallisto. Olen suunnitellut muutaman asukokonaisuuden, joista valitsin kolme suunnitelmaa niin että toteutan näistä kolmesta kaksi paitaa (ovat valmiita), kahdet housut (melkein valmiit) ja takin (vasta alkutekiöissään).

Minun pitäisi kertoa malliston suunnittelusta, mikä onkin helppoa, mutta vie se aikaa. Aikaakin minulla nyt sitten on kun se mies on siellä armeijan vihreissä, niin kone on yksin minun käytössä..Ja se varmasti on päällä yömyöhään.

Olen autokoulussa ja se jatkuu taas ensi torstaina.. Voisinhan minä sinne mennä jo maanantaina, mutta sit mulla tulis viikon tauko, jolloin ei olisi autokoulua ollenkaan. Yksi viikko on sellainen, että olen autokoulussa maanantaista torstaihin, mutta onneksi ne on vain parituntisia. Ajotunnit käyn varaamassa maanantaina.

Lastenhoidon taidan lopettaa, vaikka kaikki raha nyt olisikin tervetullutta..Tai ainakin pidän taukoa tammikuun ajan. Saa nyt sitten nähdä miten tässä tulee käymään..